reklama

Stále dokola

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Pomaly si kráčam životom
hľadám srdce muža, ktoré by ma ľúbilo,
ktoré by môj život na malé šťastie zmenilo.

No ja keď nájdem ho a získam,
túžim ľúbiť, žiť a darovať...
Moja láska krátka je
a ja nikdy dlho neľúbim, nežijem a nedávam.

Moje srdce cestuje a znova hľadá
a tak ja znova sklamem a ľúbim
zas a znova, znova a zas.

Stále, stále dokola, už nevládzem
klamem celý svet
jeho, seba
a to už robiť viac nechcem...nemôžem.

Nechcem hľadať a pustiť.
Ja iba spoznať ho...toho
čo získa si ma navždy
a srdce moje prestane sa búriť
prestane už túžiť, lebo má
a nikdy stratiť nechce viac...

Michaela Ozefovichová

Michaela Ozefovichová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo vašom svete ma nechcete, tak si žijem vo svojom.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu